Lite om mig

Lite om mej

För ni som finner det intressant!

1. Vad heter du? Anette
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Duger bra med mitt namn=)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning
4. Vilket stjärntecken är du? Skytten
5. Vilken årgång är du? 85a
6. Vart bor du? Munkedal
7. Bott utomlands? Näpp
8. Flyttat antal gånger? väldigt många
9. Vart skulle du vilja bo? Göteborg tror jag fast inte mitt i 
10. Vad vill du bli när du blir äldre? ha egen butik
UTSEENDE
1. Hur lång är du?
165
2. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt och långt för tillfällrt
3. Ögonfärg? Blå
4. Mest nöjd med?
5. Minst nöjd med? magen
6. Skostorlek? 38 som alla andra:)
7. Gar du några piercingar/tatueringar? En tatuering på armen, fler kommer=)

FAVORITER
1. Filmer? Skräck, thriller, rysare
2. Artister? Lady gaga, seether, volbeat o många fler
3. Årstider? Sommar of course
4. Mat/dryck? Coca cola, pizza, mammas mat=)
5. Djur? Hund o katt
6. Färg? Svart, rött, vit
7. Parfym? Diesel
8. Tv-program? Scrubs, sex and the city, 2,5 men, weeds
9. Ämne i skolan? Engelska, idrott, o matte
10. Sysselsättning? Shopping, va med älsklingen o vänner och festa

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En everest parkas
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar, vita converse
3. Favoritfärg på kläder? Svart, lila, vitt, grått
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Har det jag vill ha för tillfället, inget jag kommer på nu iaf=)
5. Favoritaffärer? Gina Tricot, Topshop, Bikbok, H&M
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Just nu har jag precis blivit arbetslös så ska försöka att inte shoppa för något, annars är de ca 3000 i snitt.
7. Vad har du för byxstorlek jeans? 27-28
8. Vad har du för tröjstorlek? xs-s

BLANDAT
1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Cigg, tändare, legg, tuggummi
b) Handväska eller liknande just nu? Smink, p-piller, borste, och en jävla massa andra grejer
2. Vad är du beroende av? Cigg tyvärr men ska försöka sluta 
3. Vilket land kommer du i från? Sverige
4. Vilken sorts lipsyl använder du? Inget just nu
5. Vad tror du på? Spöken haha
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ateist
7. Vad köpte du senast? Klickade hem 2 par skor=)
8. Har du nåt husdjur? Jag har en katt som heter Bus, och ska skaffa en jhund (japansk spets) så fort jag får in pengar igen=)
9. Hur bor du? I lägenhet med katten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback